piątek, 27 lutego 2015

10 dni!

Wohoo! 
Zostało tylko 10 dni do wylotu, czas pędzi jak szalony! 
W końcu doczekałam się biletu:
Warsaw-London-NYC
Leci ze mną kilka innych dziewczyn, między innymi Sarah :)


Część prezentów już kupiłam:
puzzle

kolorowanka z naklejkami, książka po polsku i książka z piosenkami po polsku i po angielsku +cd
+ wódka i słodycze (czekolady, krówki, michałki, grześki, prince polo i kinder niespodzianki)
Muszę jeszcze dokupić coś HM i małemu.

Wczoraj Skype'owałam z HM, to był pierwszy raz kiedy byłam mega zestresowana rozmową z nią... Powód? Powoli uświadamiam sobie, że to już niedługo, niecałe 2 tygodnie i będę z nimi!
 Cieszę się bardzo i stresuję!
Ale... Moja Hostka wyczuła, że coś jest nie tak i dziś wysłała mi takiego maila, o!

haha <3

Powoli zaczynam się pakować i żegnać ze znajomymi.
I to na tyle! 


~Miss Wanderlust



10 komentarzy: