poniedziałek, 20 kwietnia 2015

...po ponad miesiącu...cześć!

Wiem wiem, strasznie długo nie pisałam... przez co mam mega zaległości!

Ale po kolei... Tak, dokładnie pamiętam ten dzień, kiedy siedziałam w pociągu i obgryzałam paznokcie ze strachu przed spotkaniem z moją HF. Na stacji przywitał mnie uśmiechnięty od ucha do ucha HD, mega śmieszny i rozgadany; wtedy pomyślałam sobie, że nie potrzebny był ten stres!
Następnego dnia poznałam HM, dzieci i obecną AP, która została ze mną jeszcze przez tydzień-okazała się być baaardzo sympatyczna i pomocna. 
Oczywiście 4-letnia E. przez pierwszy tydzień uwielbiała mnie, byłam dla niej tą najlepszą, najwspanialszą AP pod słońcem... No tak, ale tylko przez pierwszy tydzień! :) 

Nie będę opisywać co robiłam przez ostatni miesiąc, ponieważ strasznie dużo tego.
Żeby pokazać Wam w skrócie co się mniej więcej wydarzyło posklejałam filmik... ale oczywiście zapał na sklejanie filmiku miałam jakieś 10 minut, więc muzyka nie jest w odpowiednim momencie przycięta a na końcu jej brak! :D No ale trudno.

Na filmiku zobaczycie zdjęcia z birthday party, cherry blossom, koncert Train, Usher'a i No Doubt, mecz Washington Wizzards vs Philadelpiha coś, paradę i jeszcze kilka innych rzeczy! :D
Miłego oglądania.





* Z rodzinką układa mi się bardzo dobrze! Następny post poświęca na opisanie mojej relacji z HF, mojej relacji z dziećmi, mój plan dnia oraz czy wszystko jest tu tak, jak to rodzinka opisała to w swojej aplikacji. :)

** Bilety do Chicago już kupione.

*** Wybrałam już kursy, które zaczynam w maju.


Jane and Tachi- eu te adoro, silly girls.

Pozdrawiam!


14 komentarzy:

  1. Nie zostawiaj nas już na tak długo! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zostawiaj nas już na tak długo! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo nareszcie post :) Nie ukrywam, że na kolejny będę niecierpliwie czekać, w końcu dla nas , przyszłych ap, relacje z rodziną po przyjeździe są mega ważne i interesujące! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ossz Ty :D Wreszcie się doczekałam :P super że wszystko jest ok , oby było tak dalej. Filmik jest fajny ,z nicierpliwością czekam na następny post :) Trzymaj się tam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. No cześć! :D Fajny filmik, nie nudzisz się chyba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki. Nie, nie ma czasu na nude!:))
      Pozdrawiam.

      Usuń
  6. Dobrze, że zyjesz! :)
    Zdecydowanie się nie nudzisz, pisz nam pisz! Czekam na kolejne posty! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że się układa.. oby tak dalej! Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda że posty tak rzadko. Zaglądam codziennie i nic. Więc pora usunąć z zakładek..
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń